Tilbake

Birkens strategi 2023-2026

Visjon: «Verdens største og mest attraktive arrangør med fjellet som arena»

Slagord: Birken – drømmer, stolthet og glede

Verdier: Glede, stolthet og fellesskap

Glede – unik Birken-stemning og atmosfære for alle

Stolthet – mestringsfølelse for deltakere, tilfredshet for eiere, arrangør og partnere

Fellesskap – dele store opplevelser sammen som ansatt, frivillig, deltaker, partner eller publikum

Mål
1. Bli attraktiv for flere - optimalisere hovedarrangementene opp mot målgruppene
2. Inneha posisjonen som Norges største mosjonsarrangør
3. Være en foregangsarrangør innen bærekraft med trippel bunnlinje (økonomisk, sosialt, miljømessig)

Forretningsidè
Formålet er gjennom ideell virksomhet å fremme interessen for langrenn, sykkel, løp, annen breddeidrett og folkehelseaktiviteter.

Birkens forretningsidè er i lys av dette formålet å tilby store arrangement som årets treningsmål innenfor langrenn, terrengsykling og løping. Birken skal gjennom sine ulike arrangement gi et tilbud til både mosjonister, de ambisiøse og elite. Arrangementene skal gjennomføres med stor grad av frivillighet og dugnad.

Kopier URL
Koblingen er kopiert til utklippstavlen
Del på facebook
Til toppen